Mai jos găsiți informații utile pentru parcursul tratamentului:
Vă rugăm să verificați cu atenție valabilitatea documentelor de călătorie (pașaportul trebuie să fie valabil cel puțin 6 luni de la data intrării în Turcia; de exemplu.Pentru fiecare tara in parte se va verifica conditiile de viza si valabilitate a pasaportului.
Nu suntem responsabili de furnizarea documentelor necesare cu privire la intrarea sau ieșirea din țară.
Vă vom oferi informatii la cerere in legatura cu moneda folosita , cursul de schimb aproximativ, diferenta de fus orar si eventual cateva preturi aproximative pentru a va face un buget aproximativ privind deplasarea dumneavoastra.
Vom cauta sa va furnizam un bilet de avion la un tariff cat mai mic, dar totusi vom incerca ca acesta sa accepte si eventuale modificari functie de particularitatile si evolutiile tratamentului/interventiei dumneavoastra.In acest caz contam pe totala dumneavoastra intelegere.
In cazul va sunt necesare conditii deosebite la transport vom contacta compania aviatica pentru a va furniza scaun cu rotile, acesta fiid gratuit.
Vom traduce toate documentele medicale in limba engleza si ne vom asigura de acest fapt pentru a nu pierde timp si a fluidiza si usura tot procesul in care sunteti implicate..
Odata ce biletele de avion de avion sunt emise , le vom comunica programul , persoanelor care asigura transferul pacientului si eventualilor insotitori.Vom face cazarea insotitorilor cat mai apropiat de spitalul unde este pacientul.Vom informa insotitorul pentru a avea legatura cea mai buna catre spital.Vom trimite copia pasaportului/pasapoartelor pentru a fi inregistrat in sistemul Ministerului de Interne , sau alte conditii functie de tara unde calatorim.
Functie de amplasarea cazarii insotitorului sunt cazuri cand se poate asigura acest transfer gratuit, deci intotdeauna vom cauta ca hotelul sa fie cat mai apropiat.
Dacă este necesar un transfer cu ambulanța aeriană, este permis doar un însoțitor, în funcție de capacitatea ambulanței aeriene și numărul personalului medical.
Dacă este necesar transferul cu ambulanța, este permis doar un însoțitor, în funcție de capacitate și de numărul personalului medical. Dacă aveți mai mulți însoțitori, vă rugăm să contactați agenții noștri în avans.
Costul estimat al tratamentului va fi plătit în întregime (100%) prin transfer bancar, card de credit sau în numerar înainte de începerea tratamentului. Vă rugăm să verificați înainte de efectuarea transferului bancar sau a plății cu cardul de credit pentru a evita taxe suplimentare. Vă vom inmana din tara toate documentele de plata precum si o confirmare a spitaluilui prin care acesta atesta ca a primit suma necesara interventiei
Atunci când ajungeți în tara furnizorului de servicii medicale pentru tratament, vă recomandăm să obțineți un număr de telefon local sau să aveți la dispoziție numărul personal cu posibilitate de apeluri internaționale pentru a vă putea contacta pe parcursul șederii în tara respectiva.
Este foarte important SĂ NU PĂRĂSIȚI CLĂDIREA AEROPORTULUI pana nu ati avut contactul cu persoana care va face transferul. .
Dacă aterizați pe Aeroportul ISTANBUL (IHL), după ridicarea bagajelor, identificați ieșirea dintre benzile de bagaje nr. 14 și nr. 15. Când ieșiți pe poartă, faceți stânga și Exista cazuri in care din motive obiective pot aparea intarzieri asa ca vom verifica programul de transport astfel incat sa avem toate legaturile prompe si cat mai exacte.
Dacă vreunul din însoțitori pleacă la o dată diferită de cea a plecării dumneavoastră, vă rugăm să contactați în avans agenții noștri. Dacă este posibil, vom organiza noi transportul. Dacă totul este rezervat, însoțitorul este rugat să organizeze transportul pe cont propriu.
. Translatorii și personalul de transport nu au voie să primească bacșișuri sau cadouri. Vă rugăm să nu oferiți bacșișuri sau cadouri, un simplu „Mulțumesc” va fi extrem de apreciat.
În timpul consultației, vă rugăm să întrebați medicul tot ce vreți să aflați. Pregătirea întrebărilor în avans poate facilita acest proces.
În cazul în care medicul solicită analize de sânge, PET CT sau altele, vă rugăm să întrebați translatorul despre cerințele de dinainte și de după analize, cât și despre prețul serviciului.
Am vrea să vă reamintim că opinia medicală primită în timpul consultațiilor ONLINE se poate schimba după consultația în persoană. Doctorul vă va furniza planul oficial de tratament după consultație și/sau după finalizarea analizelor și examinărilor solicitate.
La finalizarea tratamentului, toate rapoartele medicale, imaginile radiologice, facturile și alte documente medicale vă vor fi furnizate la externare. În cazul în care lipsește vreun document, vă rugăm să contactați translatorul câtă vreme vă aflați încă la spital.
Toate rapoartele medicale vor fi i traduse în engleză, dacă preferați această versiune. Nu pot fi furnizate rapoarte medicale în altă limbă decât engleză.
Vă informăm că analizele patologice ale probelor de biopsie pot dura între 10 zile și 3 luni, iar rezultatele testelor genetice sunt raportate într-un interval de 1-3 luni. Dacă situația e urgentă, medicul poate începe tratamentul pe baza diagnosticului preliminar. Tratamentul ulterior poate fi modificat în funcție de rezultatele examinărilor patologice și/sau ale testelor genetice.
Dumneavoastră și însoțitorul aveți mereu dreptul de a refuza tratamentul propus. În acest caz, dumneavoastră sau tutorele legal acceptați toate responsabilitățile ce decurg din acest fapt și semnați un formular de refuz înainte de externare.
Dacă este necesară o programare de control, vă rugăm să informați agenții noștri direct pentru ca aranjamentele de tratament și călătorie să se efectueze din timp.